Fruit del treball col·laboratiu entre les 10 biblioteques públiques de la comarca i el Servei Educatiu de l’Alt Empordà, aquest projecte vol impulsar una campanya, a partir dels centres educatius i les biblioteques, que posi èmfasi en la necessitat de llegir a casa, de llegir en família per tal de fomentar l’hàbit lector dels nostres infants i joves.
S’ha cregut interessant partir dels seus interessos, inquietuds i del procés evolutiu a l’hora de recomanar un llibre de lectura. A tal fi, s’han escollit 18 temàtiques en referència als trets més significatius, orientacions i motivacions de la personalitat dels alumnes en cada franja d’edat des de P3 a 4t d’ESO.
Per 1r. cicle d'ESO el primer trimestre s'ha dedicat als TRASTORNS ALIMENTARIS.
S’ha cregut interessant partir dels seus interessos, inquietuds i del procés evolutiu a l’hora de recomanar un llibre de lectura. A tal fi, s’han escollit 18 temàtiques en referència als trets més significatius, orientacions i motivacions de la personalitat dels alumnes en cada franja d’edat des de P3 a 4t d’ESO.
Per 1r. cicle d'ESO el primer trimestre s'ha dedicat als TRASTORNS ALIMENTARIS.
https://sites.google.com/a/xtec.cat/a-punt-de-llegir/recursos-educatius/trastorns-alimentaris
Per 2n cicle d'ESO el primer trimestre es tracta el tema del RACISME.
https://sites.google.com/a/xtec.cat/a-punt-de-llegir/recursos-educatius/el-racisme
2 comentaris:
Si els fills veuen que els pares llegeixen, llavors llegeixen més. I a més hi ha més temes per poder comentar els uns amb els altres...
Compartir lectures ajuda a comprendre la vida i a conviure.
Publica un comentari a l'entrada